Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Διαμαρτυρία συνταξιούχων έξω από υπουργείο Υγείας

Συγκέντρωση έξω από του υπουργείο Υγείας, στην οδό Αριστοτέλους, πραγματοποιούν αυτή την ώρα περίπου 60 συνταξιούχοι.

Διαμαρτυρία συνταξιούχων έξω από υπουργείο Υγείας

Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτύρονται για το «κούρεμα» στις συντάξεις και απόφαση των φαρμακοποιών να σταματήσουν την πίστωση στους ασφαλισμένους.

Η κυκλοφορία στην οδό Αριστοτέλους μέχρι στιγμής διεξάγεται κανονικά.


Αναρτήθηκε από : Ρεγγίνα (Κύπρος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου