Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Την Τρίτη δικάζονται οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων



Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων προγραμματίζει για τις 8:30 το πρωί της Τρίτης η ΓΕΝΟΠ με αφορμή τη δίκη των συνδικαλιστών της που είχαν συλληφθεί στις 24 Νοεμβρίου.

Οι συνδικαλιστές είχαν συλληφθεί έξω από το κτίριο της Διεύθυνσης Πληροφορικής της ΔΕΗ στη λεωφόρο Μεσογείων όταν είχε καταληφθεί τη ΓΕΝΟΠ.

Η συνδικαλιστική ένωση, που επικαλείται μηνύματα συμπαράστασης από συνδικάτα και βουλευτές ευρωπαϊκών και τρίτων χωρών, οργανώνει και διεθνή καμπάνια υπογραφών μέσω του site LabourStart.


Πηγή www.tovima.gr
Αναρτήθηκε απο Άννα (Παλλήνη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου