
Μία πράξη συμπαράστασης προς το ελληνικό λαό με σύνθημα «είμαστε όλοι Έλληνες» θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου σε όλη την Ευρώπη.
Οι Ευρωπαίοι, μέσω του διαδικτύου καλούν τους συμπολίτες τους να συγκεντρωθούν έξω από τις ελληνικές πρεσβείες των χωρών τους και να διαμαρτυρηθούν υπέρ της Ελλάδας.
Πηγή www.zougla.gr
Αναρτήθηκε απο Άννα (Παλλήνη)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου