Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Πανευρωπαϊκό κάλεσμα διαδήλωσης υπέρ της Ελλάδας


Μία πράξη συμπαράστασης προς το ελληνικό λαό με σύνθημα «είμαστε όλοι Έλληνες» θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου σε όλη την Ευρώπη.

Οι Ευρωπαίοι, μέσω του διαδικτύου καλούν τους συμπολίτες τους να συγκεντρωθούν έξω από τις ελληνικές πρεσβείες των χωρών τους και να διαμαρτυρηθούν υπέρ της Ελλάδας.

Πηγή www.zougla.gr

Αναρτήθηκε απο Άννα (Παλλήνη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου