Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Έλληνες φοιτητές χορεύουν Ζορμπά στο Λονδίνο!

Ο γνώριμος ήχος του Ζορμπά «πλημμύρισε» το Birmingham του Λονδίνου, τον οποίο ...τίμησαν Έλληνες και Κύπριοι φοιτητές.

Έλληνες φοιτητές χορεύουν Ζορμπά στο Λονδίνο!


Το Σάββατο, μέλη της ελληνικής και κυπριακής πανεπιστημιακής κοινότητας χόρεψαν συρτάκι, με τους Άγγλους να χειροκροτούν και να φωνάζουν «όπα».




Αναρτήθηκε από : Ρεγγίνα (Κύπρος)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου