Μπαίνοντας στην 7η γενιά του και λίγο πριν τα 40οστά του γενέθλια, το VW Golf αναβαθμίζεται ουσιαστικά, μέσω της νέας πλατφόρμας και των νέας γενιάς TSI κινητήρων του, ώστε να συνδυάσει πιο επιτυχημένα από ποτέ τις επιδόσεις με την οικονομία και την οικολογία.
Με μια ματιά
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
Σχεδιαστική εξέλιξη του υπάρχοντος Golf
Νέα γενιά TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Στην Ευρώπη, στα τέλη του 2012
Κάθε νέα γενιά του VW Golf που παρουσιάζεται, είναι από μόνη της ένα από τα αυτοκινητικά γεγονότα της χρονιάς. Πόσο μάλλον δε το επόμενο, 7ης γενιάς Golf, το οποίο θα έρθει σημαντικά αλλαγμένο σε σχέση με το τωρινό που στηρίζεται εν πολλοίς στο προηγούμενο Golf. Και η μεγαλύτερη αλλαγή της ερχόμενης γενιάς του γερμανικού μικρομεσαίου θα είναι η νέα πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί που θα προσδώσει ακόμη καλύτερα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, θα μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου και παράλληλα, θα αποτελέσει τη βάση για το χτίσιμο και νέων άκρως οικολογικών εκδόσεων (π.χ. το επόμενο ηλεκτρικό Golf). Όμως, από μόνη της η παρουσίαση του επόμενου Golf, το 2012, αποκτά ακόμη περισσότερη σημασία για τη VW, αφού αυτό το Golf θα είναι το μοντέλο εκείνο με το οποίο το 2014, η μάρκα θα γιορτάσει τα 40 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Golf στην ιστορία.
Πρωταγωνιστής η νέα MQB πλατφόρμα
Η 7η λοιπόν γενιά του VW Golf θα βασίσει την παρουσία της στη νέα μικρομεσαία πλατφόρμα του Ομίλου VW που φέρει την κωδική ονομασία «MQB». Η προσθιοκίνητη αυτή πλατφόρμα θα είναι ελαφρύτερη από την τωρινή και θα συνεισφέρει σημαντικά στη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, με έμμεσα οφέλη σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2. Στο κομμάτι της οικονομίας πάντως, ουσιαστική βοήθεια θα προσφέρει η νέα γενιά των κινητήρων βενζίνης TSI, οι οποίοι θα φέρουν το σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι οποτεδήποτε δεν χρειάζεται, οι δύο μεσαίοι κύλινδροι του τετρακύλινδρου αυτού κινητήρα σταματούν να λειτουργούν, ώστε να μην επιβαρύνουν κατανάλωση και εκπομπές CO2. Από εκεί και πέρα, αναμένεται η γκάμα να αποτελείται από τις γνώριμες εκδόσεις των TSI από 1,2 έως και 2,0 λίτρα, σε ισχύ από 86 έως και 270 ίππους.
Σχεδιαστική εξέλιξη του υπάρχοντος Golf
Ανέκαθεν η VW, δεν διαφοροποιούσε σημαντικά την εμφάνιση κάθε νέου Golf που παρουσίαζε σε σχέση με το προηγούμενο και κάτι τέτοιο θα δούμε και στο 7ης γενιάς μοντέλο. Όπως λοιπόν μας αποκαλύπτουν οι κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες μας, το νέο Golf θα «φωνάζει» και πάλι την καταγωγή του, διαθέτοντας κάποια χαρακτηριστικά σημεία αναγνώρισης. Στο εμπρόσθιο τμήμα, θα δούμε λοιπόν νέα και πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που θα ενσωματώσουν λαμπτήρες LED, ενώ η πεπλατυσμένη εισαγωγή του προφυλακτήρα και το χαμηλότερο καπό, θα προσδώσουν μια ελαφριά νότα δυναμισμού. Στο πλάι, εντύπωση προκαλεί το γεγονός της ύπαρξης μιας πιο κάθετης πίσω κολόνας, η οποία θα καταλήγει πάνω σε ελαφρά τονισμένους ώμους. Πίσω, τα φωτιστικά αποκτούν περισσότερες αιχμές και παράλληλα, ο προφυλακτήρας θα φέρει πλέον και έναν διακριτικό διαχύτη. Σε ό,τι αφορά τέλος στο εσωτερικό, για τη σχεδίαση δεν έχουμε κάποια πληροφόρηση προς το παρόν, η ποιότητα όμως αναμένεται να βρίσκεται και πάλι σε υψηλά επίπεδα.
Πηγή: www.autotriti.gr
Αναρτήθηκε απο Γιάννης (Ναύπλιο)
Με μια ματιά
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
Σχεδιαστική εξέλιξη του υπάρχοντος Golf
Νέα γενιά TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Στην Ευρώπη, στα τέλη του 2012
Κάθε νέα γενιά του VW Golf που παρουσιάζεται, είναι από μόνη της ένα από τα αυτοκινητικά γεγονότα της χρονιάς. Πόσο μάλλον δε το επόμενο, 7ης γενιάς Golf, το οποίο θα έρθει σημαντικά αλλαγμένο σε σχέση με το τωρινό που στηρίζεται εν πολλοίς στο προηγούμενο Golf. Και η μεγαλύτερη αλλαγή της ερχόμενης γενιάς του γερμανικού μικρομεσαίου θα είναι η νέα πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί που θα προσδώσει ακόμη καλύτερα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, θα μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου και παράλληλα, θα αποτελέσει τη βάση για το χτίσιμο και νέων άκρως οικολογικών εκδόσεων (π.χ. το επόμενο ηλεκτρικό Golf). Όμως, από μόνη της η παρουσίαση του επόμενου Golf, το 2012, αποκτά ακόμη περισσότερη σημασία για τη VW, αφού αυτό το Golf θα είναι το μοντέλο εκείνο με το οποίο το 2014, η μάρκα θα γιορτάσει τα 40 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Golf στην ιστορία.
Πρωταγωνιστής η νέα MQB πλατφόρμα
Η 7η λοιπόν γενιά του VW Golf θα βασίσει την παρουσία της στη νέα μικρομεσαία πλατφόρμα του Ομίλου VW που φέρει την κωδική ονομασία «MQB». Η προσθιοκίνητη αυτή πλατφόρμα θα είναι ελαφρύτερη από την τωρινή και θα συνεισφέρει σημαντικά στη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, με έμμεσα οφέλη σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2. Στο κομμάτι της οικονομίας πάντως, ουσιαστική βοήθεια θα προσφέρει η νέα γενιά των κινητήρων βενζίνης TSI, οι οποίοι θα φέρουν το σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι οποτεδήποτε δεν χρειάζεται, οι δύο μεσαίοι κύλινδροι του τετρακύλινδρου αυτού κινητήρα σταματούν να λειτουργούν, ώστε να μην επιβαρύνουν κατανάλωση και εκπομπές CO2. Από εκεί και πέρα, αναμένεται η γκάμα να αποτελείται από τις γνώριμες εκδόσεις των TSI από 1,2 έως και 2,0 λίτρα, σε ισχύ από 86 έως και 270 ίππους.
Σχεδιαστική εξέλιξη του υπάρχοντος Golf
Ανέκαθεν η VW, δεν διαφοροποιούσε σημαντικά την εμφάνιση κάθε νέου Golf που παρουσίαζε σε σχέση με το προηγούμενο και κάτι τέτοιο θα δούμε και στο 7ης γενιάς μοντέλο. Όπως λοιπόν μας αποκαλύπτουν οι κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες μας, το νέο Golf θα «φωνάζει» και πάλι την καταγωγή του, διαθέτοντας κάποια χαρακτηριστικά σημεία αναγνώρισης. Στο εμπρόσθιο τμήμα, θα δούμε λοιπόν νέα και πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που θα ενσωματώσουν λαμπτήρες LED, ενώ η πεπλατυσμένη εισαγωγή του προφυλακτήρα και το χαμηλότερο καπό, θα προσδώσουν μια ελαφριά νότα δυναμισμού. Στο πλάι, εντύπωση προκαλεί το γεγονός της ύπαρξης μιας πιο κάθετης πίσω κολόνας, η οποία θα καταλήγει πάνω σε ελαφρά τονισμένους ώμους. Πίσω, τα φωτιστικά αποκτούν περισσότερες αιχμές και παράλληλα, ο προφυλακτήρας θα φέρει πλέον και έναν διακριτικό διαχύτη. Σε ό,τι αφορά τέλος στο εσωτερικό, για τη σχεδίαση δεν έχουμε κάποια πληροφόρηση προς το παρόν, η ποιότητα όμως αναμένεται να βρίσκεται και πάλι σε υψηλά επίπεδα.
Πηγή: www.autotriti.gr
Αναρτήθηκε απο Γιάννης (Ναύπλιο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου