Η ομάδα μας :


Καλώς σας βρήκαμε....
Οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...


Την ομάδα μας αποτελούν οι : Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Νανά Κέρκυρα, Γιάννης Ναύπλιο, Άννα Παλλήνη, Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός, Αριστοτέλης Νίκαια, Νικόλας Ραφήνα.






Κατηγορίες Θεμάτων :

Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ Α: Τροφές που συμβάλλουν στην παχυσαρκία.

ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ Α
Τροφές που συμβάλλουν στην παχυσαρκία : σιτάρι , γαλακτοκομικά , φασόλια.
Τροφές που συμβάλλουν στο αδυνάτισμα: Σόγια , φυτικά έλαια λαχανικά, ανανάς.
Κρέατα και πουλερικά : Κοτόπουλο και γαλοπούλα. Αποφύγετε το χοιρινό και το βοδινό
Ψάρια και θαλασσινά : Σαρδέλα , πέρκα και κολιός. Αποφύγετε το καβούρι, τις καραβίδες και τις γαρίδες.
Γαλακτοκομικά : Γάλα και τυρί σόγιας. Κακές επιλογές το ροκφόρ και το ένταμ.
Λάδια : Ελαιόλαδο και λινέλαιο. Αποφύγετε το καλαμποκέλαιο και το σουσαμέλαιο.
Ξηροί καρποί και σπόροι : Κολοκυθόσποροι αμύγδαλα, ηλιόσποροι. Μην προτιμάτε τα φυστίκια Αιγίνης και τα κάσιους .
‘Οσπρια : Φακές κουκιά και αρακάς. Αποφύγετε τα ρεβύθια και τα φασόλια .
Δημητριακά : Βρόμη και σίκαλη. Κακή επιλογή το σιτάρι
Λαχανικά : Καρότα , αγκινάρες, μαρούλι και μπρόκολο. Μην προτιμάτε τις μελιτζάνες, τις ντομάτες και το λάχανο.Φρούτα : Ανανάς, ακτινίδια, αχλάδια και ροδάκινα. Αποφύγετε τα πορτοκάλια και τις μπανάνες.
Αναρτήθηκε απο Φαίη Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ

Η φωτογραφία μου
Καλώς σας βρήκαμε....οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...την ομάδα αποτελούν οι:Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Βάσια Αγ. Παρασκευή, Άννα Παλλήνη,Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός,Κατερίνα Καρδίτσα,Αποστολία Θεσσαλονίκη,Γεωργία Πειραιάς,Αριστοτέλης Νίκαια.