Η ομάδα μας :


Καλώς σας βρήκαμε....
Οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...


Την ομάδα μας αποτελούν οι : Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Νανά Κέρκυρα, Γιάννης Ναύπλιο, Άννα Παλλήνη, Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός, Αριστοτέλης Νίκαια, Νικόλας Ραφήνα.






Κατηγορίες Θεμάτων :

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΡΔΗ !!!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ : ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ - ΜΟΝΟ ΕΔΩ !!!






Χρήστος: Ακούγοντας τις συνθέσεις σας παρατηρούμε ένα έντονο κιθαριστικό στοιχείο και την αγάπη σας φυσικά για την κιθάρα.
Τι σας έκανε να επιλέξετε αυτό το μουσικό όργανο για να μπείτε στον κόσμο της μουσικής και όχι ένα άλλο; Αν δεν είχατε επιλέξει το συγκεκριμένο ποιο άλλο πιστεύετε ότι θα διαλέγατε;

Αντώνης Βαρδής: Ένας συνθέτης, παίζοντας κάποιο συγκεκριμένο μουσικό όργανο είναι φυσιολογικό να προβάλει άθελα του το συγκεκριμένο μουσικό όργανο. Θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια, να έχω πάντα μια σανίδα, να έχω καρφώσει κάποιους σπάγκους και να κάνω ότι παίζω κιθάρα. Ενώ μου αρέσουν όλα τα μουσικά όργανα, διάλεξα την κιθάρα.

Αποστολία: Μετά από τόσα χρόνια δημιουργίας τι είναι αυτό που συνεχίζει να σας εμπνέει ; Ποια ερεθίσματα σας οδηγούν να συνθέσετε ένα νέο τραγούδι ; Γράφετε όταν είστε λυπημένος , θυμωμένος, ερωτευμένος ;

Αντώνης Βαρδής: Εμπνέομαι πάντα από συμβάντα που συμβαίνουν τριγύρω μου, καταστάσεις που άλλοτε με αφορούν άμεσα και άλλοτε αφορούν άλλους. Δεν είναι πάντοτε από προσωπικά μου βιώματα. ‘Ένα παράδειγμα, όταν κάποια στιγμή, είδα το γιο μου στενοχωρημένο και ήξερα τι τον βασάνιζε, έγραψα το τραγούδι «Για Θεσσαλονίκη – Αθήνα» . Συνήθως, έχω τη διάθεση να γράψω ένα τραγούδι. Όταν είμαι λυπημένος ή θυμωμένος. Όταν είμαι ερωτευμένος, το απολαμβάνω και γράφω καθαρά επαγγελματικά λόγω πείρας.

Αποστολία : Στην πορεία σας μετράτε πολλές και πολύ σημαντικές συνεργασίες. Συνθέσατε αλλά και τραγουδήσατε για μεγάλους έρωτες και για μεγάλη μοναξιά. Ποιο συναίσθημα είναι τελικά αυτό που σας καθορίζει;

Αντώνης Βαρδής: Πιστεύω η μελαγχολία και η μοναξιά.

Άννα: Είστε από τους ελάχιστους μεγάλους συνθέτες, που ενώ έχετε συνεργαστεί με τους σπουδαιότερους έλληνες τραγουδιστές, δεν επαναπαύεστε στις δάφνες σας και συνεχίζετε να στηρίζετε και να αναδεικνύετε νέους καλλιτέχνες! Ποιά είναι αυτά τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένας νέος τραγουδιστής για να σας εμπνεύσει την εμπιστοσύνη να συνεργαστείτε μαζί του;

Αντώνης Βαρδής: Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι δεν αισθάνθηκα ποτέ μεγάλος συνθέτης, μέσα στους μεγάλους συνθέτες που έχω αγαπήσει και το εννοώ. Είμαι σίγουρος όμως ότι έχω γράψει κάποια τραγούδια που έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο και είναι «κατά δικά μου». Ένας νέος τραγουδιστής για να συνεργαστώ μαζί του, θα πρέπει να έχει καλή φωνή και αν είναι δυνατόν, να είναι και καλό παιδί.

Ρεγγίνα: Βλέπετε αλλαγές στον τρόπο που σκέφτεστε τώρα όσον αφορά τη μουσική; Τι θ’ αλλάζατε αν γυρνούσατε το χρόνο πίσω, θα θέλατε να διορθώσετε τυχόν λάθη;

Αντώνης Βαρδής: Τα μουσικά ακούσματα και οι επιρροές από τη Δύση και από την Ανατολή κάθε χρόνο αλλάζουν και επηρεάζουν την Ελληνική μουσική . Προσπαθώ να είμαι μέσα στα μουσικά δρώμενα , χωρίς να βάζω νερό στο κρασί μου επειδή πάντα μου άρεσε η Ελληνική, η Δυτική και η Ανατολίτικη μουσική. Από τα λάθη που έχω κάνει , έχω μάθει και προσπαθώ να μην τα επαναλάβω . Δεν σας κρύβω όμως, ότι αν μπορούσα να αποσύρω κάποια τραγούδια μου , που δεν έχουν έμπνευση και με κάνουν να μην αισθάνομαι όμορφα , θα τα απέσυρα.


Άννα: Σε όλες σας τις συνεντεύξεις-δηλώσεις είσαστε πάντα απόλυτα ειλικρινής και άμεσος! Λέτε τα πράγματα με το όνομα τους και χωρίς περιστροφές, κάτι που σαφώς το κοινό εκτιμά! Ωστόσο, σε ένα χώρο σαν τον δικό σας, όπου οι δημόσιες σχέσεις και η κακώς εννοούμενη διπλωματία παίζουν πρωταρχικό ρόλο, πόσο πιστεύετε ότι σας έχει κοστίσει, σε επαγγελματικό επίπεδο, η ειλικρίνεια σας αυτή;

Αντώνης Βαρδής: Σε ανθρώπους που δεν με ξέρουν και έχουν σχηματίσει μια λάθος εντύπωση για εμένα , σίγουρα μου έχει κοστίσει και με στεναχωρεί. Οι άνθρωποι όμως που έχω συνεργαστεί και με ξέρουν καλά , με σέβονται. Ξέρουν την άποψη μου και τι νοιώθω γι’ αυτούς και όταν έρθει η στιγμή να τους πω «κάτσε κάτω να μιλήσουμε» πριν πω τίποτα, μου λένε «έκανα μ@@@ Αντώνη» , έχεις δίκιο ότι κι αν πεις.

Ρεγγίνα: Τι είναι αυτό που δε θα ανεχόσασταν ποτέ στο χώρο, από συναδέλφους σας;

Αντώνης Βαρδής: Μέχρι τώρα δεν έχω ανεχθεί κάποιον που δεν δείχνει σεβασμό σε έναν παλαιότερο και την αχαριστία. Παρ’ όλα αυτά , τα έχω συναντήσει πολλές φορές στην πορεία μου.

Αποστολία : Στα ραδιόφωνα σήμερα επικρατεί η μέθοδος του playlist, πιστεύετε πως έχει κάνει κακό στην ελληνική δισκογραφία;

Αντώνης Βαρδής: Εάν ένας άνθρωπος , που κάνει το playlist έχει άποψη, αγαπάει όλο το φάσμα του Ελληνικού τραγουδιού (πολλά είδη μουσικής) , μπορεί να τα καταφέρει . Έμενα μου άρεσε, όταν οι παραγωγοί ραδιοφώνου έπαιρναν τους δίσκους ή τα cds στην τσάντα τους και διάλεγαν τραγούδια για να κάνουν την εκπομπή τους. Έτσι, κάθε παραγωγός είχε τη δική του ταυτότητα.

Bάσια: Παρακολουθώντας την σελίδα σας στο facebook και έχοντας ήδη 31.400 fans όπως σε όλους αυτούς φαντάζομαι καθώς και σε εμάς γεννάται η απορία αν μας δοθεί ξανά η ευκαιρία να σας απολαύσουμε ζωντανά σε κάποιο χώρο;

Αντώνης Βαρδής: Η απόφαση που πήρα πριν επτάμιση χρόνια , να σταματήσω να τραγουδάω σε κέντρα ή συναυλίες ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι το 70% των χρημάτων που έβγαζα πήγαιναν σε φόρους , τους οποίους δεν διαχειρίστηκαν σωστά οι κυβερνήσεις που πέρασαν. Επίσης ένας άλλος λόγος ήταν όταν δούλεψα σε ένα χώρο, που δεν είχε διαφημιστεί το πρόγραμμα και είχαμε λίγο κόσμο στο μαγαζί. Ένοιωσα μεγάλη απογοήτευση και γι’ αυτό σταμάτησα. Θα τολμήσω να ξαναεμφανιστώ με πολλή επιφύλαξη.



Κώστας : Ποιους πιστεύετε ότι εξυπηρετεί ο διαχωρισμός τη μουσικής σε έντεχνη και "άτεχνη";

Αντώνης Βαρδής: Τα τελευταία 30 χρόνια, το επάγγελμα του τραγουδιστή, συνθέτη , στιχουργού έχει «ανοίξει» . Παλαιότερα, λέγαμε «αυτός είναι λαϊκός ή μοντέρνος ή ελαφρό λαϊκός τραγουδιστής» τώρα μιλάμε για τραγουδιστή με ωραία παρουσία, χωρίς να έχει καλή φωνή. Μιλάμε για τραγουδιστές, διασκεδαστές, χωρίς φωνητικά προσόντα. Κάτι άλλο που δεν ξέρετε, για να δουλέψει μια γυναίκα κονσομετρής σε ένα καμπαρέ χρειάζεται άδεια καλλιτέχνιδος . Είναι λοιπόν φυσιολογικό κάποιοι καλλιτέχνες να δυσανασχετούν με την εξέλιξη των πραγμάτων. Εγώ πιστεύω, ότι υπάρχουν τραγούδια με έμπνευση, καλοδουλεμένα μουσικά και στιχουργικά και τραγούδια που είναι γραμμένα στο πόδι. Θα σας φέρω παραδείγματα με έμπνευση και χωρίς έμπνευση. «Αχ χελιδόνι μου» (με έμπνευση), «Βας Βας ο Παρασκευάς» (χωρίς έμπνευση) και για να μην παρεξηγηθώ από συναδέλφους, θα σας πω και δυο δικά μου, «Άμα δεις τα παιδιά» (με έμπνευση), «Τώρα μου χτυπάς τα κουδούνια» (χωρίς έμπνευση). Καταλήγω ότι υπάρχουν τραγούδια με έμπνευση στιχουργική και μουσική και τραγούδια χωρίς.

Κώστας: Ευχαριστιέστε περισσότερο τη διαδικασία του στούντιο ή της ζωντανής επαφής με τον κόσμο;

Αντώνης Βαρδής: Μου αρέσει πολύ η διαδικασία του στούντιο διότι δημιουργείς κάτι. Ωραία όμως είναι όταν έρθεις σε επαφή με τον κόσμο και εισπράξεις ότι δεν πήγε χαμένο αυτό που έκανες, οι κόποι σου.

LiLA: Πόσο δύσκολο ήταν να φτάσετε στην καταξίωση;

Αντώνης Βαρδής: Η καταξίωση είναι μια φράση που δεν μπορώ εύκολα να τη συλλάβω. Δεν ξέρω αν έρχεται από το πλατύ κοινό ή από κάποιους ανθρώπους, που τους αγαπάς και σε αγαπάνε. Ξέρω ότι με αγαπάνε κάποιοι άνθρωποι και αυτό μου φτάνει. Δεν είμαι σίγουρος εάν αισθανόμουνα διαφορετικά και καταξιωμένος , εάν με καλούσαν στο Μέγαρο μουσικής ή στο Ηρώδειο. Νοιώθω όμως πολύ όμορφα μέσα μου, όταν τραγουδάω για το «Χαμόγελο του παιδιού» ή για τα αδέσποτα ζωάκια.

Χρήστος: Ποιους καλλιτέχνες εκτός Ελλάδος θαυμάζετε και θα θέλατε να συνεργαστείτε;
Σας έχει περάσει από το μυαλό να κάνετε εσείς το πρώτο βήμα επικοινωνίας;

Αντώνης Βαρδής: Στην Ελλάδα έκανα το πρώτο βήμα για να συνεργαστώ με τον Στέλιο Καζαντζίδη. Καλλιτέχνες εκτός Ελλάδος μου αρέσουν πολλοί π.χ. Beatles , Queen, Evanescence, Φέη Ρούζ, Maria Carey και πολλοί άλλοι. Δεν μου έχει περάσει όμως από το μυαλό να επικοινωνήσω μαζί τους. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάνω πρόταση στον Φρανκ Σινάτρα, τελικά θα συνεργαστώ με τον Φρανκ στην Άρτα.

Ναταλία: Γιατί δε συνεργάζεστε ξανά με τη Χαρούλα, το Νταλάρα, τον Πάριο, τη Γλυκερία;

Αντώνης Βαρδής: Κάποια στιγμή, μπορεί να ξανά συνεργαστούμε. Έχουμε να φάμε πολλά τσουρέκια μαζί.

Κώστας: Nοιώθετε ότι μπορείτε να εκφραστείτε καλλιτεχνικά όπως θέλετε η περιορίζεστε και πρέπει να ακλουθείτε το ρεύμα;

Αντώνης Βαρδής: Όχι, δεν εκφράζομαι όπως θα ήθελα. Για να εκφραστεί κανείς όπως αισθάνεται πρέπει να νοιώθει ότι κάποιοι «εκεί έξω» συμφωνούν με αυτά που κάνει. Για να φτάσουν όμως κάποια πράγματα «εκεί έξω» στον κόσμο, πρέπει κάποιοι που έχουν τη διάθεση να τα υποστηρίξουν. Εφ’ όσον ξέρω ότι δεν θα υποστηριχθούν τα κρατώ για μένα και παράλληλα ακολουθώ αξιοπρεπώς το ρεύμα.

Κατερίνα: Ποιο επάγγελμα θα ήταν αυτό που θα σας κέρδιζε πέρα από αυτό του μουσικού;

Αντώνης Βαρδής: Τη στιγμή που με έχει κερδίσει η μουσική χωρίς να την έχω σπουδάσει είμαι πολύ ευχαριστημένος και ούτε θέλω να σκέφτομαι κάτι άλλο.


Bάσια: Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουμε δει από εσάς αξιόλογες συνεργασίες με πολύ δυνατά τραγούδια, να περιμένουμε κάτι καινούργιο μέσα στους επομένους μήνες;

Αντώνης Βαρδής: Αν εξαιρέσουμε ένα τραγούδι που έγραψα για μια νέα πολύ καλή τραγουδίστρια την Ευδοκία Καδή με τίτλο «Ταξίδεψε με » , το τραγούδι που έγραψα για το γιο μου με τίτλο «Στα δύσκολα θα είμαστε μαζί» και το «Δεμένος εδώ» που τραγουδάω εγώ. Έχω γράψει και δυο τραγούδια που τα σκέφτομαι να τραγουδηθούν (ντουέτα) από εμένα , από μια τραγουδίστρια και έναν τραγουδιστή.

LiLA: Μπαίνοντας στο σπίτι σας μας υποδέχτηκε η αγέλη των τετράποδων φίλων σας, ποια η σχέση σας με τα ζώα γενικότερα;

Αντώνης Βαρδής: Πάντα είχα καλή σχέση και αγαπούσα τα σκυλάκια. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ πολύ μαζί τους αλλά και να νοιώσω την ευγνωμοσύνη και την αγάπη τους στα μάτια τους, που είναι ανιδιοτελή. Δυστυχώς όμως, έχω γνωρίσει ανθρώπους που είναι τόσο ηλίθιοι, που δεν μπορούν να είναι ευγνώμονες για την αγάπη που τους έδωσα.

Ναταλία: Τι είναι αυτό που σας φοβίζει και τι αυτό που δεν ανέχεστε;

Αντώνης Βαρδής: Με φοβίζουν και με τρομάζουν πολλά πράγματα, θα σας αναφέρω μερικά πολύ προσωπικά. Πρώτον, με φοβίζει μην πάθουν κάτι τα παιδιά μου. Με φοβίζει μην πάθουν κάτι οι άνθρωποι που αγαπώ. Με φοβίζει όταν μπαίνω στο αεροπλάνο. Με φοβίζουν αποφάσεις που παίρνονται για μένα χωρίς εμένα. Επίσης δεν ανέχομαι κάποιους που πιστεύουν ότι είναι κάτι παραπάνω από τον άλλο, δεν ανέχομαι αυτούς που δεν σέβονται , την υποκρισία και την αχαριστία.

Γιάννης: Σήμερα με όλα αυτά που συμβαίνουν στη πατρίδα μας και γενικότερα στο κόσμο, πιστεύετε ότι "Είμαστε συγκάτοικοι στη τρέλα"; Δυστυχώς όμως σε αντίθεση με το τραγούδι "Ο λόγος σε εμάς δεν ανήκει"! Ποια είναι η γνώμη σας για το αύριο που ξημερώνει;

Αντώνης Βαρδής: Σίγουρα , αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα μας , δηλαδή προδοσία, κρατική εγκατάλειψη, αγανάκτηση, ταλαιπωρία δεν συμβαίνουν πρώτη φορά. Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Ίσως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να καταλάβουμε ότι «ο λόγος μας ανήκει» και θα πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτό. Φοβάμαι ότι δεν θα υπάρξει καλύτερο αύριο, εκτός και αν αλλάξουμε όλοι.

Φαίη: Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Αντώνης Βαρδής: Σε όλα τα λάθη δείχνω επιείκεια, με την προϋπόθεση ότι αυτός που τα κάνει είναι πολύ ηλίθιος και πολύ αφελής.

Ναταλία: Συγχωρείτε εύκολα; Είστε από τους ανθρώπους που δίνουν δεύτερη ευκαιρία;

Αντώνης Βαρδής: Ανάλογα τη στεναχώρια και το πρόβλημα που μου έχει δημιουργήσει κάποιος. Έχω δώσει πολλές φορές δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους, δεν μπορώ όμως να συγχωρήσω την απιστία και κάποιον που μπορεί να με έχει συκοφαντήσει.

Κατερίνα: Ποια η γνώμη σας για την κρίση αρχών των νέων ανθρώπων;

Αντώνης Βαρδής: Πιστεύω ότι υπάρχουν παιδιά που έχουν ήθος και αρχές. Ίσως επειδή έχουν καλά παραδείγματα από την οικογένεια τους. Θα σας φέρω ένα κακό παράδειγμα, όταν ένας «χοντρόπετσος» πατέρας έχει πάρει μια σανίδα και χτυπάει ένα σκυλάκι, μπροστά στους δυο γιούς του, φυσικό και επόμενο είναι δυστυχώς να το κάνουν και τα παιδιά του. Έτσι γνωρίσαμε την Τυχερούλα, τη σκυλίτσα μας και την πήραμε σπίτι.

Ναταλία: Ποιο πιστεύετε είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα και το μεγαλύτερό σας προτέρημα;

Αντώνης Βαρδής: Το μεγαλύτερο ελάττωμά μου είναι που δίνω μεγάλα περιθώρια σε ανθρώπους, για να δω αν θα με εκμεταλλευτούν. Το μεγαλύτερο προτέρημά μου είναι που δίνω μεγάλα περιθώρια σε ανθρώπους, για να δω αν θα με εκμεταλλευτούν.

Χρήστος: Αν φτιάχνατε ένα κολάζ σκέψεων, ποια λέξη ή φράση θα συνθέτατε δίπλα στις λέξεις :
Μουσική: Τρόπος εξωτερίκευσης συναισθημάτων.
Κιθάρα: Μεγάλη βοήθεια.
Αυτοκίνητο: Ωραία ταξίδια.
Ίνδαλμα: Ο πατέρας μου.
Θρησκεία: Αγάπη για συνάνθρωπο.
Πολιτική: Επιζήμια.
Ποδοσφαιρική ομάδα: Θρύλος.
Άνθρωπος: Δημιούργημα.
Οικογένεια: Δύσκολη υπόθεση.
Σκύλος: Φίλος.

Νανά: Αν ξέρατε ότι ερχόταν το τέλος του κόσμου πως θα ζούσατε τη τελευταία μέρα;

Αντώνης Βαρδής: Θα καλούσα τους συγγενείς και τους φίλους μου, θα ζητούσα συγγνώμη από κάποιους που ίσως έχω στεναχωρήσει.

Γιάννης: Αν σας δινόταν η ευκαιρία να δημιουργούσατε μια νέα δισκογραφική εταιρεία ποια θα ήταν τα πρώτα σας βήματα, με ποιούς καλλιτέχνες θα την πλαισιώνατε, ποιά είδη μουσικής θα επιλέγατε, θα ξαναβγάζατε πιθανόν επανεκτελέσεις των Κουγιουμτζή, Καλδάρα, Καζαντζίδη, και άλλων γνωστών "μεγάλων ονομάτων" της Eλληνικής δισκογραφίας;

Αντώνης Βαρδής: Δεν έχω σκεφτεί και δεν θα σκεφτόμουν ποτέ, να έκανα δισκογραφική εταιρία. Οι λόγοι είναι ότι θα έπρεπε να κάνω πολύ εμπορικό ρεπερτόριο και θα έπρεπε να βγάζω πιο πολλά χρήματα από τους δημιουργούς των τραγουδιών. Θα προτιμούσα όμως , να είχα ένα δικό μου ραδιοφωνικό σταθμό και να έπαιζα συνέχεια τραγούδια των αγαπημένων δημιουργών που προανέφερες.

Νανά: Αν έπρεπε να ζήσετε σε μια πόλη εκτός Ελλάδος, ποια θα ήταν αυτή; Ποια η σχέση σας, με το εξωτερικό; Κάνετε συχνά ταξίδια;

Αντώνης Βαρδής: Δεν θα μπορούσα να ζήσω σε πόλη εκτός Ελλάδος, εάν όμως ήμουν αναγκασμένος, που δεν το εύχομαι, θα πήγαινα σε μια πόλη που έχει πολλούς Έλληνες. Καμία σχέση δεν έχω με το εξωτερικό. Όσο μου το επιτρέπει η τσέπη μου, θα ήθελα να κάνω ένα ταξίδι το χρόνο.

Ναταλία: Πως νιώθετε που ο Γιάννης ακολουθεί το δικό σας επάγγελμα;

Αντώνης Βαρδής: Στην αρχή, όταν έμαθα ότι ο Γιάννης θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα αυτό, χάρηκα. Δεν υπολόγισα όμως, ότι με τα χρόνια αλλάζουν τα πράγματα στη δουλειά μας. Επίσης, δεν φανταζόμουν ότι το ήθος του , η καταπληκτική του φωνή και η ήρεμη και απλή συμπεριφορά του, θα του δημιουργούσε προβλήματα στο επάγγελμα.

Φαίη: Για να είμαστε ειλικρινείς, είχαμε μπει από καιρό στη σελίδα σας στο FB κάνοντας μια σφυγμομέτρηση, εάν θα μπορούσατε να μας δώσετε συνέντευξη; Και η αλήθεια είναι ότι είχαμε απογοητευθεί όταν είχαμε διαβάσει ότι δεν θέλετε να ξαναδώσετε συνέντευξή. Ποιος ο λόγος αυτής σας της απόφασης για αποχή ;

Αντώνης Βαρδής: Έχω δώσει πολλές συνεντεύξεις σε ΜΜΕ από το 1986 που κέντρισα το ενδιαφέρον δημοσιογράφων και παραγωγών με την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά «Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στη τρέλα». Έχω λάβει πολλές καλές κριτικές για τη δουλειά μου και πολύ λίγες κακίες. Το θεωρούσα πολύ λογικό. Τα τελευταία χρόνια που έδινα μία έως δύο συνεντεύξεις το χρόνο, το έκανα καθαρά για να γνωστοποιήσω στο κοινό τη δουλειά μου. Συνειδητοποίησα ότι τα ΜΜΕ ενδιαφέρονται περισσότερο για μια ατάκα που έχει κουτσομπολίστικη διάθεση . Έτσι λοιπόν απομόνωναν ότι είχε σχέση με τη δουλειά μου, πιστεύοντας ότι δεν ενδιαφέρει τον κόσμο και έβαζαν έναν «κίτρινο τίτλο» . Μετά έβλεπα σε blogs να με κατηγορούν και να διασύρουν το όνομα μου, χωρίς κάποιος να με υποστηρίξει και ας ήξεραν ότι είμαι ειλικρινής . Έτσι πήρα την απόφαση, να μην ξαναμιλήσω. Και όταν μιλήσω, θα είμαι πολύ προσεχτικός. Μπαίνοντας στο blog το δικό σας, ένοιωσα ότι δεν έχετε κουτσομπολίστικη διάθεση και ότι αν χρειαστεί θα με υπερασπιστείτε όταν κάποιος διαστρεβλώσει και απομονώσει κάποιες λέξεις από τις απαντήσεις που σας έδωσα.

Γεωργία : Ποια θα ήταν η συμβουλή σας για την ομάδα μας Orgismenoi blogspot.com”;

Αντώνης Βαρδής: Αυτές τις μέρες, η σελίδα που έχω στο FB (ΒΑΡΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ https://www.facebook.com/pages/%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%94%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%A9%CE%9D%CE%97%CE%A3/167019738220) έκλεισε 2 χρόνια. Από τις ερωτήσεις , την καθημερινή επικοινωνία ,την ανταλλαγή απόψεων, την αγάπη , το θαυμασμό, τα κολακευτικά λόγια που εισέπραξα από ανθρώπους που δεν τους γνώριζα αλλά τώρα είναι τα γνωστά «φιλαράκια μου» συνειδητοποίησα ότι έκτος από το να διαφημίζω τη δουλειά μου , δίνεται η δυνατότητα σε εμένα και τα φιλαράκια μου να ανεβάζουμε σχεδόν καθημερινά προβλήματα που απασχολούν τον κόσμο και να βοηθάμε με αυτό τον τρόπο. Αν θέλετε, δώστε και εσείς αυτή την ευκαιρία σε ανθρώπους που το έχουν την ανάγκη μας.

LiLA: Ποια ευχή θα δίνατε στον Έλληνα πολίτη, του σήμερα;

Αντώνης Βαρδής: Θα ευχόμουν να γίνουμε πιο σοφοί, πιο ρεαλιστές, να ξεκολλάγαμε από κάποιες πολιτικές πεποιθήσεις, που έχουν δοκιμαστεί, να κοιτάγαμε το συμφέρον της Πατρίδας μας, να καλυτερεύσουμε τις ζωές μας, διότι πιστεύω ότι «ήλθε η ώρα να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.» .

Φαίη: Εάν σας διόριζαν πρωθυπουργό της χώρας. Πέντε πράγματα που θα αλλάζατε;

Αντώνης Βαρδής: Έχω σκεφτεί πολλές φορές να είμαι πρωθυπουργός στις καρδιές των ανθρώπων. Ποτέ όμως πρωθυπουργός της χώρας. Θα ήθελα αν γινόταν, να ήμουν σύμβουλος πρωθυπουργού μόνο για μια ώρα. Θα τον συμβούλευα «αν τον ενδιαφέρει, να γίνει ο αγαπημένος Έλληνας όλων των Ελλήνων» . Πρώτον, να μην χρησιμοποιήσει υπουργούς και βουλευτές από τα δυο μεγάλα κόμματα που έδωσαν εξετάσεις και δεν πέτυχαν . Δεύτερον, να μην πάρει άλλο δάνειο αλλά να εκμεταλλευτεί σωστά τον πλούτο της χώρας μας. Επίσης, να κάνει έλεγχο στην περιουσία και στους λογαριασμούς των πολιτικών , των προστατευόμενων τους και όσων έχουν ωφεληθεί από αυτές τις συνεργασίες. Ότι δεν είναι δικαιολογημένο να κατασχεθεί και να μπει στο ταμείο του κράτους. Τρίτον, να βγάλει ένα νόμο που να λέει «Όποιος πολιτικός , έχει καταχραστεί χρήματα και περιουσία του λαού, να μην πάρει σύνταξη και να μην έχει δικαίωμα να ξαναβάλει υποψηφιότητα για βουλευτής». Τέταρτον να ελέγχει ο ίδιος κάθε μήνα τις κινήσεις όλων των Υπουργείων και όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του αμέσως να τον αλλάζει. Πέμπτον, επιτέλους να δώσει «ταυτότητα» και δραστηριότητες στους αστυνομικούς, για να νοιώθουμε πιο ασφαλείς π.χ. α) οι αστυνομικοί, να μην φυλάνε υψηλά πρόσωπα, επιχειρηματίες και γήπεδα. Η φύλαξη αυτή είναι ιδιωτική. Ας πληρώσουν λοιπόν οι ιδιώτες και οι παράγοντες, ιδιωτική φύλαξη. β) Να περιφρουρούν τις συγκεντρώσεις και να μην επιτρέπουν σε κακοποιά στοιχεία να εισχωρούν. Αλλά, να προσέχουν την ακεραιότητα και την περιουσία των Ελλήνων. Πιστεύω ότι έτσι δε θα υπάρξουν εντάσεις μεταξύ πολιτών και αστυνομικών. Προσπαθώ να μπω και να κατανοήσω τη θέση των ΜΑΤ , όταν ένας αστυνομικός φεύγει από το σπίτι του, χαιρετά την οικογένεια του και πάει σε μια συγκέντρωση Αγανακτισμένων υπερήλικων συνταξιούχων και ανάμεσα σε αυτούς είναι ο πατέρας του. Έτσι νοιώθω ότι η Ελλάδα μας, θα είναι πιο όμορφη, πιο ήσυχη για εμάς και για όσους την επισκέπτονται . Και τέλος να χρησιμοποιούσε κάποια κτίρια, που κατασκευάστηκαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες και έχουν μείνει ανεκμετάλλευτα, να διαμορφωθούν και να φιλοξενήσουν άστεγους. Κάπως έτσι φαντάζομαι και ονειρεύομαι έναν λατρεμένο από όλους τους Έλληνες, Πρωθυπουργό.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας.



Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Βαρδή , για την υπέροχη φιλοξενία. Μας τιμά ιδιαίτερα που μας δώσατε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας κάποιες από τις στιγμές σας ...είναι μοναδική εμπειρία να γνωρίζει από κοντά κάποιος τον Αντώνη Βαρδή. Πάνω από όλα καταλαβαίνεις από τα πρώτα λεπτά ..ότι αυτός ο καλλιτέχνης των επιτυχιών ...είναι πάνω απ΄όλα ... ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!! Είναι ένας απλός, καθημερινός και ζεστός άνθρωπος, με μεγάλη αίσθηση του χιούμορ.


6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EIMAI ENAS MEGALOS THAVMASTIS TOU ANTONI VARDI TON MELETAW KATHE MERA MOUSIKA KAI EXW NA PW PWS XWRIS NA EXW KAMIA EPAFI MAZI TOU XWRIS NA TON KSERW APO KONTA .. NIW8W PWS EINAI DIKOS MOU AN8RWPOS ... EYXARISTO TO THEO POU TON EFERE STI GI... KAI ME TIS KATAPLIKTIKES TOU DIMIOURGIES ME KANEI NA EROTEVOME NA STENAXWRIEME KALOPROERETA NA PROVLIMATIZOME KAI NA XAIROME O ANTONIS VARDIS GIA MENA EINAI ENA SINOLO SINAIS8IMATWN POU ME KANOUN ZONTANO ANTHROPO . STIN EROTISI TIS ANNAS : Ποιά είναι αυτά τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένας νέος τραγουδιστής για να σας εμπνεύσει την εμπιστοσύνη να συνεργαστείτε μαζί του; KAI I APANTISI VEVEWS TOU ANTONI VARDI : Ένας νέος τραγουδιστής για να συνεργαστώ μαζί του, θα πρέπει να έχει καλή φωνή και αν είναι δυνατόν, να είναι και καλό παιδί.

    APO KEI KE KEI TI NA PEI KANEIS GIA AUTON TON ANTHROPO POU EINAI TERASTIOS STI DISKOGRAFIA POU EXEI GRA4EI TRAGOUDISEI KAI EXEI DWSEI KOMMATARES ... TA PROSONTA POU PREPEI NA EXEI KAPOIOS EINAI APLA NA EXEI KALI FONI KAI NA EINAI KALO PAIDI ...

    EGW EILIKRINA KA8E MERA PARAKALAW TON THEO KAI TIN PANAGIA NA VRETHW ME TON KYRIO ANTONI VARDI ESTO KAI ME MIA KITHARA OPOUDIPOTE PANO STI GI KAI NA TRAGOUDISOUME MAZI .. ALLA MEGLAITERI MOU FILODOXIA EINAI NA SINERGASTW KAI MAZI ME TON MEGALO MOU DASKALO TON ANTONI VARDI ...

    GIWRGOS KALLEAS . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλοι "Οργισμενοι", εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε. Σας ευχαριστώ, που δημοσιεύσατε τις σκέψεις μου, οι οποίες προήλθαν από τις ωραίες ερωτήσεις σας. Έτσι, με επίπεδο να συνεχίσετε παιδιά. Να είστε πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σας ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ, πολλή καλή δουλειά κάνατε. Χρόνια είχα να διαβάσω τέτοια συνέντευξη, τόσο ανθρώπινη......χωρίς ίχνος "κίτρινου χρώματος".
    Συγχαρητήρια κ. Βαρδή. Είστε υπέροχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Π'αρα πολύ καλή συνέντευξη. Μπράβο και στο Αντωνη και στους Οργισμένους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ...Μπραβο στο Αντώνη Βαρδη μπραβο και σε εσας Οργισμενοι...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ

Η φωτογραφία μου
Καλώς σας βρήκαμε....οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...την ομάδα αποτελούν οι:Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Βάσια Αγ. Παρασκευή, Άννα Παλλήνη,Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός,Κατερίνα Καρδίτσα,Αποστολία Θεσσαλονίκη,Γεωργία Πειραιάς,Αριστοτέλης Νίκαια.