Η ομάδα μας :


Καλώς σας βρήκαμε....
Οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...


Την ομάδα μας αποτελούν οι : Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Νανά Κέρκυρα, Γιάννης Ναύπλιο, Άννα Παλλήνη, Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός, Αριστοτέλης Νίκαια, Νικόλας Ραφήνα.






Κατηγορίες Θεμάτων :

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Το μήνυμα του πατέρα.


Σας παραθέτουμε ατόφιο το μήνυμα ενός πατέρα. Τα
συμπεράσματα δικά σας….
ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΜΊΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΧΕΙΡ/ΓΟ ΟΡΘ/ΚΟ κυρ ΚΛΩΝΑΡΗ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣ/ΜΕΙΟ ΒΟΥΛΑ ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΟΝΟ,,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΕΙΣ...ΤΙ ?? ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΎΜΕ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΈΛΟ΄΄΄΄ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΕΥΕΣΤΙΣΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΣΠΑΣΤΙΚΉ ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΥΣΤΙΚΟ ΤΩΡΑ 24 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ,, ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΈΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ,...Η ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ,,ΗΤΑΝ <<ΜΗ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ Σ' ΑΠΟΡΡΊΨΩ>> ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΜΕΤΈΦΕΡΑΝ ΠΑΛΗ ΣΤΟ ΑΘΑΝΑΣΑΚΕΙΟ,,..... ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΤΕ ΤΏΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΓΙΑΤΊ ΓΊΝΕΤΕ ΑΥΤΟ , .. ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΈΣΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΕΊΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!!ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΌΛΑ,,, ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ,ΜΕ ΌΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΙΝΩ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΊ...ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΊΛΑΓΑ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΙΛΉΣΩ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΉΧΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕΜΑΙ ..ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,,<<ΔΕΝ ΖΗΤΏ ΧΡΗΜΑΤΑ>>ΖΗΤΩ ΛΊΓΗ ΕΥΓΈΝΕΙΑ ΨΥΧΗΣ!!!!!http://www.facebook.com/ph...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ

Η φωτογραφία μου
Καλώς σας βρήκαμε....οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...την ομάδα αποτελούν οι:Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Βάσια Αγ. Παρασκευή, Άννα Παλλήνη,Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός,Κατερίνα Καρδίτσα,Αποστολία Θεσσαλονίκη,Γεωργία Πειραιάς,Αριστοτέλης Νίκαια.