Η ομάδα μας :


Καλώς σας βρήκαμε....
Οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...


Την ομάδα μας αποτελούν οι : Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Νανά Κέρκυρα, Γιάννης Ναύπλιο, Άννα Παλλήνη, Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός, Αριστοτέλης Νίκαια, Νικόλας Ραφήνα.






Κατηγορίες Θεμάτων :

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Γιατί με προκαλείς να σε γιαουρτώσω;


Γιατί τα δέχτηκες όλα, με ξεβράκωσες και με έχεις να περιφέρομαι στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με το αγγούρι να ξύνει τις αμυγδαλές μου; Για να με δείχνουν και να με κοροϊδεύουν; Για να με δείχνουν και να τρίβουν τα χέρια τους εκείνοι που μια ζωή με μισούσαν για την εύνοια που μου έδειξε ο θεός και με γέννησε στην Ελλάδα; Η μήπως για να με δουν εκείνοι που πρέπει, να φοβηθούν και να ζαρώσουν στην γωνιά τους φοβούμενοι μην τυχόν κι εκείνοι ξεβρακωθούν από τους ηγέτες τους;
Γιατί το κάνεις πες μου; Γιατί; Θες ντε και καλά να γίνει χαμός; Δεν σου έφτασαν τα ρεζιλίκια της 28ης Οκτωβρίου θες κι άλλο πανηγύρι; Ή απλά θες να γίνει ο τσαμπουκάς, να φας τα γιαούρτια σου, να φάω το ξύλο και τα χημικά σου και μετά να βγεις και να πεις πόσο άχρηστος, αχάριστος, απαίδευτος είναι ο έλληνας πολίτης που δεν σέβεται την ιστορία του τόπου του και αμαυρώνει τον εορτασμό της εθνικής επετείου; Τι θέλεις; Να δείξεις στους ευρωπαίους φίλους σου ότι κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα από αυτά που σε έβαλαν να υπογράψεις; Ότι περνάς πολύ δύσκολα; Τι θέλεις; Και να σου πω και κάτι; Πως και σε έπιασε τώρα πρεμούρα με την παρέλαση; Την 28η Οκτωβρίου που ήσασταν όλοι κρυμμένοι; Γιατί στις παρελάσεις σε όλη την Ελλάδα δεν είδα και πολλούς από εσάς. Μόνο ο Παπούλιας την έπαθε. Οι λοιποί την είχατε κάνει διακριτικά. Τώρα τι έγινε; Γιατί λυσσάξατε ότι θα δώσετε το παρόν;
Τι είπες; Έχουμε εκλογές; Και λοιπόν; Προτιμάς να σε λυντσάρουν στο Σύνταγμα , τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί με τόσους αστυνομικούς που θα παρατάξετε γύρω σας, ρουθούνι δεν θα ανοίξει, ρουθούνι δικό σας δηλαδή, για να μπορείς μετά να κάνεις την προεκλογική σου εκστρατεία; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να πιστεύεις ότι εάν σε δούμε γιαουρτωμένο θα σε λυπηθούμε όταν σε δούμε στην γειτονιά μας; Για τόσο ζώα μας έχεις; Για τόσο ανίκανους να ξεχωρίσουμε το σωστό από το λάθος; Για τόσο εύκολα θύματα μας έχεις ; Νομίζεις ότι ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ οι εκλογές θα είναι περίπατος για σένα; Ότι θα ερχόμαστε στις ομιλίες σου, θα σου σφίγγουμε το χέρι στο δρόμο, θα σε ακούμε να μιλάς σαν χάνοι, θα σου χτυπάμε την πλάτη με θαυμασμό και θα σε χειροκροτούμε; Αυτό νομίζεις ότι θα ζήσεις στις επερχόμενες εκλογές; Σοβαρολογείς; Κι αν έχεις ψυλλιαστεί πόσο διαφορετικά θα είναι τα πράγματα για εσάς σε αυτές τις εκλογές γιατί κατεβαίνεις ως υποψήφιος στις εκλογές σε ψηφοδέλτια αυτών που με πούλησαν; Τι διαφορετικό έχεις εσύ να μου πεις, ή μάλλον να μου ξαναπείς, γιατί μου έχεις πει κι άλλα; Πόση λήθη νομίζεις ότι με έχεις ποτίσει; Νομίζεις ότι εάν στρέψεις την προσοχή μου στην παρέλαση, ή σε αυτό που μου πασάρεις για τρομερή σου επιτυχία το κούρεμα του ελληνικού χρέους, νομίζεις ότι θα ξεχάσω την περιπέτεια στην οποία με έβαλες; Με την υπογραφή σου μάλιστα...
Δεν μπορείς να πεις ότι δεν ήξερες ή δεν διάβασες. Ο Χρσυοχοίδης που το είπε είδες τι έπαθε. Ούτε την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ τόλμησε να διεκδικήσει κι έφαγε και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για να χρεωθεί αυτός όσα θα γίνουν την 25η Μαρτίου. Γιατί νόμιζες ότι του το έδωσαν το υπουργείο; Για τις ικανότητες του; Δεν νομίζω. Εγώ δηλαδή με το φτωχό μυαλό που διαθέτω περισσότερο ως εκδίκηση μου φάνηκε η τοποθέτηση του εκεί. Αλλά που να ξέρω κι εγώ…
Ξέρεις τι καταφέρνεις με αυτά σου τα καμώματα; Να πέσεις περισσότερο στα μάτια μου, να μου δείξεις για άλλη μια φορά πόσο λίγος είσαι, ή απλά να με εξαγριώσεις περισσότερο. Γιατί αν αυτό είναι το ζητούμενο το κατάφερες: την ημέρα της εθνικής επετείου θα πάρω γιαούρτι με πέτσα παρακαλώ, και θα κατέβω με τα παιδιά μου στο Σύνταγμα. Και πίστεψε με. Δεν θα είμαι μόνη μου. Είμαστε πολλοί. Κι είμαστε εξαγριωμένοι.

Υ.Γ.1 .χρησιμοποιώ δεύτερο ενικό γιατί απευθύνομαι σε όλο το πολιτικό σύστημα που έφερε την χώρα μου σε αυτή την κατάσταση, άλλωστε όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουνε.

Υ.Γ.2 Ζητώ συγγνώμη από τα συμπαθέστατα γουρούνια.

Νάντια Τριανταφύλλου για τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ
Αναρτήθηκε από LiLA (London)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ

Η φωτογραφία μου
Καλώς σας βρήκαμε....οι "οργισμένοι" είμαστε μια ομάδα δημοσιογράφων και μη , που έχουμε σκοπό να σας ενημερώνουμε, να "εγκωμιάζουμε" ότι αξίζει και να "καυτηριάζουμε" όσους έχουν μάθει μέχρι τώρα να τους "χαϊδεύουν" τα αυτιά...την ομάδα αποτελούν οι:Φαίη Αθήνα, Λίλα Λονδίνο, Χρήστος Μήλος, Βάσια Αγ. Παρασκευή, Άννα Παλλήνη,Ρεγγίνα Κύπρος, Ναταλία Χολαργός,Κατερίνα Καρδίτσα,Αποστολία Θεσσαλονίκη,Γεωργία Πειραιάς,Αριστοτέλης Νίκαια.